Julafton x 2!!

Ja det är nästan så det är julafton här hemma! Igår var jag på posten och hämtade ut ett paket med varor som jag "vunnit" på en auktion på ebay! Det är första gången som jag handlar där å det funkade lika bra som tradera!



Wow liksom!! Det är hela 107 stycken dies!!! Här skall det stansas, å vad lycklig min lilla groda ska bli!! :-)

Idag kom det ytterligare en postavi. Panduro har rea å jag var snabb som attan att beställa på nätet:



Ååå vad mycket fint! Nu måste jag ner i källaren å sortera! :-) *överlycklig*

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Är du knäpp, eller? Vad kallar man den här manin?

Stackars Micke!!! Han kan inte få mycket av dig inte, när skulle han hinna det..

2008-09-12 @ 21:33:28
Postat av: Papsen

Lyckans ost ! Tänk om man fick vara med och botanisera bland alla fina saker :----) Lycka till med ditt "pulande".

2008-09-12 @ 21:34:44
Postat av: Maria

Cooooola grejer! :-) You go girl! PUSS

Postat av: Susanne

Wow vad mycket fint på en gång......

Snacka om många dies..

Du kommer att ha mycket att göra på nästa träff!!

Surfade runt på din sida, vad många fina LO:s du har gjor. Vilken fin liten hörna du har gjort

Syns hos Zonitsa.

Susanne

2008-10-05 @ 22:01:04
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback