En riktigt GOD JUL!

Äntligen är den här - julafton!! :-)
Min kära son var mäkta imponerad över att jultomten hittat till hans julstrumpa å gett honom en julklapp i den under natten, en Bamse-tidning!
Själv fick jag faktiskt åxå en morgon julklapp; Bon Jovis nya skica "the Cirle"! Tjoho! :-)

Apropå strumpor så är dessa läckra saker en liten julklapp till mig själv: strumpor från
Happy socks! Å visst blir man glad när man tittar på dem! :-)


Nu är det dags att fixa lite innan delar av familjen kommer! Jag bakade bröd igår kväll å nu ska jag göra en pepparkakscheesecake! :-)
Slänger in två bilder på lite jultags som jag gjort med hjälp av distressinks å stämplar:





Ha en fantastisk Julafton!
Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Diana

God Jul, hoppas att du får en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback