Lite pyssel...

...har det faktiskt blivit på fredagen och lördagen! Erik är lite halvkrasslig å var hemma från dagis igår å då passade vi på att öppna julklappen pärlor! Det tyckte Erik verkligen var kul! Antingen så tyckte han att det var jättekul eller åxå var det för att han e lite sjuk - men hela 45 minuter satt han stilla och pillade med pärlorna! Otroligt, måste köpa flera plattor!! Ja för flera plattor måste man ju ha! Hur ska man annars göra? För inte kan man förstöra det som man gjort liksom!!?? I den förpackningen som han fick var det två plattor, behöver jag tala om vem som gjorde vilken... Om det är så att ni kan lista ut vilken jag gjorde så kan jag även säga att jag fick hjälpa Erik lite med hans åxå å jag tror det syns var jag varit framme... Jag är inte alls fyrkantig!!!! ;-)
    

Kommentarer
Postat av: Maria

Meningen är väl att man ska stryka på dem med smörpapper imellan så att man tar loss sitt verk och kan göra fler? Ett tips bara...



Superfina i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback