Tävlingsbidrag till Mima´s

Nu har gårdagens lo torkat och förevigats! Det är ett bidrag till en tävling som jag just skickat in till  Mima´s scrapbooking:

Bilden är tagen den 11 januari i år, Erik leker med julklappen från mormor & Bengt!

Close ups:
  
Bokstäverna är i akryl och stjärnan har jag stämplat med min nya "Acrylic Paint Dabber" i färgen "Snow cap". Jag fick inte riktigt igång den dock utan skruvade av locket å målade som med vanlig färg... Gick ju bra det med! ;-) Utanför stämpel-stjärnan sitter fyra stycken plast stjärnor, under rubriken sitter en pappers-spets och ovanför S:et sitter en stjärnbrad. Svirlen som sitter ovanför braden är en grungeboard som jag målat med crackle-paint. En brad håller fast en photo-ancor som det står "creative" på. Journalingen sitter mellan en uppbyggd blomma i tre lager med brad i mitten och under journalingen sitter rhine-stones. Viktigast på hela layouten är faktiskt att pappret som sitter under rubriken är en bit från Eriks konstverk! Till sist så har jag såklart använt kantrivaren, chalkat lite här och där och så har jag duttat lite med stickles och även skrapat dit en blom-rubon! Hepp hepp liksom! ;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Värsta Michelangelo!!! Eller hur det nu stavas... Fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback