JA!

En LO till vigselalbumet som har en tendens att aldrig bli klart... Skiss gjord av Dilorf  (cc på SS...) Jag gjorde den på helgens trevliga scrapträff i butiken Scrapparazzi på Hantverkargatan inne i stora staden! :-) Alltid lika skoj att träffa lika pyssel-galna tjejer som jag själv!

Dilorf_skiss.jpg


Bokstäverna fick jag av Zornitsa - tusen tack! :-) i Övrigt är det lite olika mönstrade och enfärgade papper (som såklart är edgade och chalkade...), lite stickles, rubons-text och så är det en stämplad text, min nya stämpel från Inkido med Sonja Aldens "För att du älskar", eller vad den nu heter... Men fin är den! :-)

Kommentarer
Postat av: Yoli Design

Hej gumman....

superläcker är din LO. och ovana färger för att vara du!! Eller hur!! Men det är bara roligt att se!



ps. jag har mailat dig!!



Kraaaaaaaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback