2 av 4 klara!

Jepp, tro det eller ej men jag e klar med två av fyra projekt! Två stycken födelsedagskort! Det första är till min morbror, till hans födelsedag har vi räknat ner länge... Han brukar ringa dagen efter hans födelsedag å tala om att nu är det bara 364 dagar kvar tills jag fyller år nästa gång... Jo vi vet... ;-)


Nästa kort är till min kompis Jenny. Det var ju hennes födelsedag som jag missade å blev "tvungen" att göra liiiila naglar! Alltså blev det även ett lila kort:


Jaha, då är det bara två projekt kvar då... Som ska vara klara tills imorgon..... Eller kanske är de redan klara men jag kan inte visa dem än....? :-)

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Så snyggt - det enkla med den varma guloranga färgen. I like it och sedan kontrasten mot det kalla lilakortet med sådan där puncinella - HÄFTIGT.

Postat av: Maria

Nu är det inte långt kvar alls... :-)

2009-06-12 @ 22:19:04
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: BellaMio

Hahaha, jag gillar din morbror, en kille helt i min smak! Man får ju för guds skulle inte glömma bort födelsedagar så det är lika bra att påminna i tid vet du!



OCH jag gillar dina kort oxå! Fräcka som alltid när du gör något...

2009-06-12 @ 23:33:50
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Zornitsa

Vad kul att se två kort i helt annorlunda färger... kan inte välja en... så båda får bli favvo. även om jag gillar lila så tycker jag att det första vad också väldigt fint... Syns snart :)

2009-06-13 @ 00:47:39
URL: http://zornitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback