Rapport från vecka 1

Så har en hel vecka med soppor å shaker gått... Det har gått bra, om man bortser från att jag fryser ganska mycket samt har en fruktansvärd andedräkt enligt min man... Gurglar munnvatten titt som tätt men det hjälper tydligen inte! :-(

Jag har i alla fall gått ner 3,1 kilo på denna vecka!! Å minskat 1 cm runt midjan, 6 cm runt höften och 4 cm över rumpan! Tänk om varje vecka kunde ge sådant här strålande resultat, då skulle jag ju vara klar om ett par veckor!!! :-) Men en vecka till med soppor är i alla fall inplanerat så jag hoppas på minst 1,9 kilo då!!

Heja Heja!

Kommentarer
Postat av: Papsen

Kanon, vad du är duktig. Kämpa på, vi ses i morrn...

2009-03-30 @ 17:35:29
Postat av: Maria

Super! Glömde fråga... Fick du present nu?

Postat av: Mamsen

Skitbra!

2009-03-31 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback