Världens snabbaste Bantar-Brud...

...eller åxå inte! :-(
Var hos sköterskan idag igen. Sist jag var där var den 21:a februari så hur många dagar blir det... Nå ja, det häpnadsväckande och fantastiska resultatet på dessa X antal dagar är.... Minus 0,2 kilo!! Och hela 0,5 cm mindre i midjemått! Herregud, fortsätter det i det här tempot så måste jag ju köpa nya kläder hur ofta som helst!

Men... Skam den som ger sig! På måndag den 23:e börjar jag å min kompis Jenny på en ny spännande superdiet... Vi ska under två veckors tid bara dricka såna däringa nutrilett/naturdiet/itrim shaker. (Höll på skriva nutella men det är något helt annat tyvärr!) Två veckor ska man väl klara av - min mor klarade ju av tio veckor! En eloge till dig mamma!! Så... nästa rapport blir alltså om drygt två veckor, eller förresten tre! Jag har tid hos sköterskan den 8:e april nästa gång så då hoppas jag verkligen att vågen visar en större minskning än 0,2 kilo!

Och ja pappa; det är bättre med ner än upp...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är superduper som inte ger upp!!! Love U!

2009-03-18 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback