Två kort till salu

Dessa två "bara-för-att-kort" gjorde jag på träffen hos Zornitsa och har glömt visa:



Det här "fönstret" är ngt som jag haft liggandes jättelänge å äntligen kom jag på ett bra användnings-sätt! Innuti sitter en bild från ett ark som kommer från Scrapparazzi. Lite wellpapp, band och så embossad stämpel text.

Så här blidde det andra kortet - åxå grönt...

Detta kort är en gammal grodstämpel från Hänglar (som jag fått av Fia - tack!) om jag inte minns fel... Färglagt med promarkers å mcp-teknik. Rosen är från Wild orchid crafts, mullberryblad från You do (de man ju inte skulle ha scrappy glue på... ) I övrigt så är det ett grönt sammetsband, lite bling-bling och så en embossad stämpel från Inkido.


Nu börjar det faktiskt bli lite kort i min "till-salu" korg! Roligt!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hur fina som helst! Gillar grodan!

Postat av: Cath.

Å, underbart! Skönt att ha lite på lut... och dina kort är så fina, gillar ditt fönsterkort och grodan var ju bara så charmig!

2010-08-14 @ 09:46:50
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Coolt fönster!!! Både det och grod kortet blev riktigt snygga och mer din stil än de gulligull rosa!!



Hade ingen gris-stämpel. Men säg till om det går bra med en dinosaur i stället!



Var har du skaffat den där räknaren? 5 alster gjorda 95 more to go??



Charlotta

Postat av: Linda

Vilka härliga kort du har gjort!!

2010-08-14 @ 14:59:17
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Maria

I löööööve Mr Frogg!

2010-08-15 @ 20:18:22
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback