Avslutat uppdrag

Efter 1½ år som designer för Handarbeta så har jag tagit beslutet att hoppa av! Det har varit en otroligt givande å inspirerande tid men jag känner att det är dags att gå vidare. Vem vet vad som händer i framtiden, men nu ska jag bara ta det lugnt! Jag har (förhoppningsvis) bara fem veckor kvar tills bebis kommer så sista tiden ska jag skapa bara för skojs skull.

Bland kategorierna här på sidan finns "DT Handarbeta" där man kan se allt jag skapat för dem under tiden som varit - det har ju helt klart blivit en hel del!! Skoj att bläddra runt där, mina favoriter är nog dessa:




Å så självklart.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mums!!!

Vore skoj att höra vad ni som kikar här inne tycker, finns det några favoriter?

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Maria

Min favvo e nog "tacksam" med alla härliga bilder på Erik!

Postat av: Annica H

Förstår att dessa är bland dina favoriter! Jättefina allihopa!

Lycka till med din kommande familjemedlem. Inte så lång väntan kvar... Något nytt spännande inom pysselvärlden väntar säkert åxå runt hörnet för dig... :)

Kram Annica H

2010-07-24 @ 10:20:02
URL: http://annicah.wordpress.com
Postat av: Lilo

Finfina!! Och TUFFA layouter!!! You rock! ;)

2010-07-24 @ 14:15:33
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: maxell

Nu hittade jag igen den igen! Å ja, jag har sett den förut. Tonåring eller inte... det är frågan. Mannen på bilden är troligen ett vansinnigt bra kap! Så det så!

2010-08-20 @ 19:57:33
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback