Bokmärke till syster

Min kära syster gjorde en beställning av mig! Läskigare än en vanlig beställning alltså... Å hon ville dessutom ha det själv! Bokmärket som hon beställde alltså... Hon såg det här bokmärket som jag gjorde till mig själv - å vill ha ett liknande. Ett exakt likadant ville jag ju inte göra, men i hyfsat samma stil...

Alltså började jag med cardstock som jag inkade in med distress ink i två olika färger, old paper och tea dye. Sen stämplade jag över bägge sidorna - den ena sidan med Primas tegelvägg och den andra med crackeleringsmönster från Crafty Individual. På ena sidan satte jag fast en pinupp-stämpel från Bombshellstamps och sedan målade jag med crackle paint clear rock candy över hela sidan. På den andra sidan skrev jag en liten skojsig text med making memories miniletters i halloween stil, satte dit några utstansade pilar och sedan lackade jag sidan med 3-D lack. Så att det håller om hennes goding Ebbe får tag på bokmärket å stoppar det i munnen... Sen hur nyttigt det är för en 6-månaders att få i sig 3-D lack är ju en annan femma!! Resultatet:

  
 
Nu får jag ju hoppas att hon slutar å ge sina stackars böcker hundöron!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Maritha / Dilorf

Det där citatet är ju PERFEKT till ett bokmärke! :D



Klart hon blir nöjd.. Fattas bara annat..

Ha en härlig lördag!

Postat av: Mikaela

jätteläckert!

Postat av: Maria

Inga fler hundöron här inte! TACK!!!

2010-07-31 @ 21:49:06
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: BellaMio

Hahaha!!! Bara sååååå läckert!!! Hade jag haft en syster hade jag önskat att hon var som du!!



Kram Kram

Mio

2010-08-01 @ 12:51:59
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback