Utmanad av DT-mamman igen...

För några veckor sedan var min kära man över hemma hos DT-mamma Fia för å hjälpa henne med ett bilbatteri… När han kom hem hade han med sig en påse från Fia till mig – Fia ringde väl sekunden senare å kunde inte hålla sig – vad tyckte jag om det i påsen!?!? Jaaa… vad ska jag säga!? Det var jättefina saker – men inte min stil alls!!! Hon hade lyckats igen! Men, det var bara att ta tag i grejjerna å skapa. Å faktum är att jag älskar utmaningar å att göra ngt av saker som jag normalt kanske inte skulle välja!

Först ska jag visa vad jag fick:

Melissa Frances – Josephine

Melissa Frances - Josephine

Blingstenar – Heather

Blingstenar - Heather

Skeleton leaves

Skeleton leaves - multipack

 

Visst är det jättevackra produkter – men för er som känner mig så ser ni ju att det inte är direkt ”Maiden-material”…

Jag hade dock jättekul när jag gjorde mitt kort! Jag använde ett blått cardstock som bas, å sedan hittade jag ett glimrigt papper i mina gömmor som jag embossade i en cuttlebug embossingfolder, jag använde en som jag hade hemma med blad, men en liknande med blommor finns här:

Quickkutz Embossing - Flowers

Ovanpå den satte jag en bild från ett ark med Crafty Indiviudals glossy ark:

Crafty Individuals - Nostalgia 1

Något som kommit till butiken som jag älskar är dessa vita blommor från prima i två olika utförande:

Prima - flowers white  Prima - flowers white 2

Dessa kan man nämligen färga i prexis den färg man vill ha dem i! Smart va!? Jag använde distressfärgerna  Dusty Concord och Milled lavender och fick härliga lila nyanser!

Såå… hur blev mitt kort då!?

…..

…..

*trumvirvel*

Ta da:

Ett litet romantiskt, gulligt, o-Maiden kort!!

Ha en fantastisk sommar allesammans – just nu är jag faktiskt på Skara Sommarland å bloggar från vår 12 kvm stuga! Vad skulle man göra utan laptop å mobilt bredband!??! hi hi
Nu ska vi äta frukost å sedan bege oss in i parken!! Tjoho!!!

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Maria

Bra jobbat Syrran!

Postat av: Pysselfröken

Hej!

Ja, visst är det ruskigt hur beroende man blir av dator och internet. Kul är det! Vilken härligt romantiskt kort det blev. Vita blommor är det enda man behöver, tänk hur mycket pengar man kan spara där. Fast å andra sidan....det är så kul att shoppa pyssel. Ha en trevlig sommar!

Kram

2010-07-05 @ 21:54:45
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback