Tre bebisar!

Tre stycken kollegor till Micke har fått bebisar, å sen är det vår tur - vad gör de egentligen på hans jobb...? ;-)Superduper grattis till alla iaf! :-) Naturligtvis måste kort göras och eftersom vi ska träffa alla tre på en gång idag så ville jag att korten skulle vara hyfsat olika... Först ut är till Måns, å där hittade jag en läcker skiss hos hobbydraken som jag följde! Så här blidde kortet till Måns:

Färglagt med promarkers och polychroms - såå mycket bättre färger än bara promarkers! Måns är först utstansat och sedan embossat. Kronan är en TH-mask och jag använde distresser för att framhäva den.

Nästa kort är till Nils:


Jag älskar ju "Haunted" alfabetet så det använde jag till "Nils".


Jag fortsätter att öva med promarkers, polychroms och mcp-tekniken. Här har jag vågat mig på lite kinder åxå!

Sista kortet är till tjejen i skaran, Tyra. Hittade en skiss hos
Fruarna Lilja som jag inspirerades av, dock med ganska fri tolkning...

Även här använde jag "Haunted" alfabetet! Pappret är Maja design, å nej det är inte rosa - det är lila!!! :-)

Nu ska vi snart åka och träffa bebisarna, och föräldrarna åxå...
Kram


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jättesöta kort!

Gillar stämpeln på Nils kort, var kommer den ifrån?

Postat av: Ulrica

Hej vännen!



Supertack för alla dina hälsningar, det värmer massor! =) Det är såå roligt när samma personer återkommer.



Underbara kort du har skapat, gillar din stil!



Ha det, kramar Ulrica

2010-06-16 @ 21:20:06
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag älskar dina bäbiskort! Synd att jag inte kommer få nå fler...

2010-06-16 @ 21:26:24
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Petra/Trollet

Så söta kort! Föräldrarna måste ha blivit jätteglada!

KRAM

2010-06-17 @ 05:36:10
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: Maiden

Stämpeln till Nils kort är från kortmakaren! :-)

Själv hade jag ingen aning men slängde in en fråga på Svensk scrapbooking å vips fick jag svar! Kanon!

2010-06-18 @ 10:26:08
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback