Morsdagskort med Graphic 45

Om ni nu skulle ha missat det – så har ni verkligen missat något… Graphic 45:s papper e heeeelt fantastiska!

Med en dryg vecka kvar till morsdag så tänkte jag bjuda på ett morsdagskort med hjälp av fram- och baksida av pappret  Bathing beauties - superduper läckert!!

Motivet har jag målat med crackle paint rock candy – me lööööve! Liksom jag älskar glimmer mist som jag sprayade blommorna med! De var rosa först men det syns inte nu, hi hi! Under har jag pillat in lite löv som jag stansat ut med min Martha Stewart punch.

Bortsett från att det tar lite tid för crackle paint å glimmer mist att torka – så är det ett superenkelt å snabbt kort! Stansade ut bokstäverna å pluttade lite med pearlmaker – som dock på de flesta ställen denna gång valde att rinna ut men det var bara för att jag var för ivrig å inte lät blommorna torka ordentligt innan jag började dutta… Nåja….

Kortet står nu i den fysiska butiken för den som vill titta närmare! 

Material:

Cardstock
Graphic 45 Bathing beauties 
7 Gypsies – Ecriture  (baksida)
Crackle paint – Rock Candy 
Hydrangea 
Pearlmaker 
Martha Stewart Rose Leaf punch

Det var allt från mig för idag – men titta gärna tillbaka på måndag då jag ska blogga igen! Då en superduper enkel layout som man bara ”måste ha”…..

Ha en fantastisk helg!
Kram


Kommentarer
Postat av: Petra/Trollet

WOW - snyggt som vanligt.....har inte varit här på några dar, och jag må säga att du är duktig på att uppdatera bloggen! Snygga naglar igen - kul att nån kan ha det....här klarar de inte av trädgårdsarbetet:)

Kram kram

Postat av: Ida/Tatoo rosen

Wow vad läckert! Jag älskar oxå de läckra g45 papprena!!! Snyggt !!!

2010-05-22 @ 22:19:24
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: Carina

Hej!

Vilket jättesnyggt kort du gjort.Helt i min smak!



Kraam!

2010-05-25 @ 08:40:51
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback