Rock

Månadens skissutmaning på Svensk Scrapbooking ser ut så här:
Image

Å så här blidde min tolkning, skissen var så somrig å härlig å det tog jag fasta vid när jag gjorde min layout!

Det är jag, Erik å hans kusin Alma som myser samt tränar på "hårdrocks-tecknet"... Alma e minsann en liten rockerbrud hon med! ;-) Får se till att umgås lite mer med moster å kusin Erik så blir det nog riktigt bra!


Läckra bokstäver i växande storlek...


Det blev ett attans avlångt foto här.. Hi hi. De röda blommorna är faktiskt tyg! Å de gula knapparna är faktiskt knappar... Ha ha ha.


Här satte jag vanliga stickers ovanpå blommorna - fick klistra ordentligt men tillslut så fäste det!

Usch, regn idag... Trist... Nu ska jag lämna lill-hulliganen på dagis!
Kram


Kommentarer
Postat av: Malin/Turbomalin

Det ska börja övas i tid. Super läckert :)

Postat av: Mamsen

Nu ser jag var ni är nånstans:-)) Jättefint kort..

2010-05-25 @ 13:35:34
Postat av: Cath.

Sååå läcker! Har inte använt den där tygbiten ännu men det kommer nog det också!

Kramar!

2010-05-25 @ 21:36:16
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Maria

Lite rocker bara... ;-)

2010-05-25 @ 21:54:48
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback