Skiss med klös!

Hittade en skissutmaning hos Scrapidoo som jag gjorde ett bidrag till. Skissen var ganska "kantig" å det blev visst min layout åxå:

Det är helt otroligt att det snart är ett helt år sedan vi var på Kolmården - å denna lo är den första jag gör med bilder därifrån!! Finns ju en hel del fler kan jag säga....

Riktigt häftiga djur de där kissekatterna! ;-)

På layouten har jag använt en ny leksak - en stämpelrulle... Eller vad det nu heter... Så här ser den ut:
 
Fast med ett annat motiv då... Man rullar den i stämpeldynan och sedan över pappret! Skojsigt värre! ;-)
I övrigt så har jag använt metallhörn, metallfjäril, primablommor, min nya fiskars spetspunch och sugarcoated bokstäver!

Ska försöka se till att lite fler av alla Kolmårdenfoton blir scrappade tror jag minsann....
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback