Höst = grytor

Detta är väl vuxenpoäng om något!!? Jag kände mig iaf väldigt vuxen då jag stod å skar högrev i bitar och sedan gjorde denna gryta! ;-)


En gulaschgryta med en klick gräddfil och lite persilja - supergott!


Receptet kommer från Linas matkasse! Jag tycker det är kanon att få hem en påse med mat varannan vecka med färdiga recept å alla ingredienser till dem! Så skönt att slippa tänka efter å hitta på nya maträtter, bara till att följa recepten! Än så länge har vi dessutom gillat det mesta, ngn kycklingrätt för ett par månader sedan som inte var ngn hit men annars har allt varit kanon! Å det tycker faktiskt Erik med!

Kram

För att komma till mitt 666 bloggcandy kan du trycka
HÄR!


Kommentarer
Postat av: snojbi

Ser kanongott ut.

Vi har provat Linas matkasse men de föll inte mina barn i smaken, Tyvärr.

Annars tycker jag som du att det är skönt att slippa fundera ut vad man ska ha för mat varannan vecka.

Kram

Postat av: Mamsen

Ser ju riktigt gott ut. Det bästa med grytor är att de smakar ännu bättre efter en dag. Hoppas ni fick något över.

2010-11-07 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback