Little Yellow House Kit

Det andra av de två kitten jag prenumererar på är ju Little Yellow House kit. Det är verkligen såå roligt att prenumerera på kit! Jag gillar verkligen att ngn annan plockat ihop saker å så ska jag skapa utifrån det. Den här månaden var det ett litet "res" tema på kitet, kanske dags att scrappa ngn bild från Kanarieöarna resan förra året - har inte gjort en enda faktiskt...


Tre cardstock och ena sidan av de mönstrade papprena:


Å så baksidorna - även här är det svårt att välja vilken sida man ska använda då båda är så snygga!


Bokstäver å dekorationer, å super mini alphas!! Superläckert!


Jag gjorde faktiskt en layout igår kväll med saker från Molly kitet som jag visade igår så dagens utmaning till mig själv får väl bli att göra en layout med saker från detta kit!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback