Ute i verkligheten!!

Idag har jag gått en lång promenad (allt är relativt men det tog en timme totalt...) helt själv! Eller alltså, Ingrid var ju så klart med! :-) Efter att mer eller mindre inte ha kunnat röra mig sen i slutet av maj å suttit i rullstol sen i början av juli så är det en fantastisk känsla!! Jag är helt slut i ryggen nu men det handlar ju bara om att jag är så fruktansvärt otränad - det ska vi nog få ordning på!! :-)

Jag tog iaf en promenad hem till min vän Fia, hon hade ett kort som väntade på mig - supertack Malin!!! Å så fick Fia låna min "Sill" och min BIA. (Jag har inte själv kommit igång å använda sillen som jag hade önskat så jag hoppas hon gör det nu å lär mig sen...) Som vanligt så blev det lite skitsnack, men hon lyssnade nog inte så mycket på mig då hon satt å höll Ingrid hela tiden... ;-) Eftersom jag inte får handla ngt så löste Fia det på sitt eget lilla sätt - hon gav lite papper till Ingrid! :-) Färgvalet säger Fia att det var Ingrid som gjorde men jag vet inte jag...  Liite mycket rosa för att vara mammas tjej som valde! Men det ska nog lösa sig - glimmermist...

Tusen tack för alla papper och för blinget! Å för er andra som får handla kan jag verkligen rekommendera att åka förbi
Handarbeta nu i helgen - de har 50% på allt!! Jag lade faktiskt undan några saker som jag ska köpa när jag är klar med min utmaning - då måste jag ju få en belöning, eller hur!?

Hoppas på lite pyssel ikväll....

Kram


Kommentarer
Postat av: Fia



Det är ju till min lilla sockertopp ju och hon ska bara ha det finaste!



Förresten... var du också här idag? varken såg eller hörde dig,,, :)



Kram, Fia

Postat av: onkis

Härligt att Ingrid redan har såå snälla vänner :)

2010-09-23 @ 19:58:39
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag blir så himla glad att du redan mår så mycket bättre.

2010-09-23 @ 20:22:38
Postat av: Linda

Vilken härlig dag ni har verkat haft!! :D Och du ska ju sälja din sill och köpa en cricut. Det är bara att ge upp. haha

Och vilka fina papper du fick, eller ja Ingrid!

2010-09-23 @ 21:53:14
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Maria

Underbart att du är då G tillbaka!!

2010-09-23 @ 22:00:36
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback