Mera skor!

Skor kan man liksom inte få för mycket av! Eller heter det kanske för många av....? Häromdagen gjorde jag världens kap å köpte dessa snygga skor till mig:

Och ja, jo... Den höga klacken gjorde att jag fick hyfsat ont i trampdynorna efter ett par timmar men... Snygga är de! Dessutom hade de kostat 700:- å nu var det rea å de kostade bara 200:-! Då måste man ju liksom bara köpa!! :-)

Jag gjorde även kap till sonen. Vincent skor hade rea å jag vet inte hur det gick till men hon som jobbade i affären prutade liksom åt mig... Jag lyckades med konststycket att köpa två par skor som egentligen skulle ha kostat 450:- på rea - men betalade endast 200:-!!!! Erik älskar dessa gröna sandaler:

De andra skorna till Erik var ett par tygloafers men de har jag inget kort på för tillfället, kanske kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Maria

Skomania, det e du de!

Postat av: Papsen

Vad har jag sagt om detta intresse för skor !!!

Puss

2008-08-09 @ 00:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback