Grattis pappa!

Ja man får ju inte glömma bort att pappa fyller år mitt i julstöket! Den 22:a närmare bestämt - grattis i efterskott! Han fick dock present och kort först på julafton så därför har jag inte kunnat publicera kortet tidigare... Här kommer årets grattiskort till honom:

Klistermärkena (grenarna), fjärils-stämpeln och cirkel-stämpeln kommer från mitt julklapps-paket! :-) Har embossat med kopparfärg men det syns lite dåligt på bilden, även texten grattis är embossad. Å så har jag gjort några stygn med floss! :-) Stickles prickarna uppe i högra hörnet syns nästan inte alls - svårt det där med scannern ibland!


Kommentarer
Postat av: Papsen

Tack så mycket för fin present och jag kan verkligen intyga att kortet är jättefint. Tack båda mina favoriter och alla andra som varit inblandade !!!

2008-12-25 @ 13:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback