Härliga Höst

Lite lugn å ro har man fått i jul trots att det varit fullspäckat schema. Här kommer dagens LO:



Bokstäverna är cutlebugs "Red Tag" som jag först haft distress ink på och sedan lite blandat; distress krackeleringsfärg på s:et och lack på T:et. Ö:et är målat med en slags metallic färg som jag inte minns vad den heter...


Höstig blomma i form av blad från prima, en organza blomma och en guldig knapp som mitt fingeravtryck syns på ser jag nu... ;-)


Rubons, vellum tag å så har jag sytt lite med floss! :-) Det stora gröna bakgrundshjärtat har jag faktiskt klippt ut för hand med en mönstersax!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur hinner du med allt?!?!? Jag har inte ens lagt över bilderna från kameran till datorn än...





Alma kommer gärna och leker på lördag!!! :-)

Postat av: Mamsen

Här är man impad över att ha lyckats få ihop två halsdukar (nästan). Det är bara att slänga sig i väggen!!! Har ditt dygn möjligen fler timmar än alla andras?

2008-12-29 @ 08:39:07
Postat av: Papsen

Förstår inte så mycket av alla 'special'-uttryck, men huvudsaken är ju att det blir fint - och det blir det! Puss

2008-12-29 @ 12:58:22
Postat av: Zornitsa

Gott Nytt år Kerstin :)vi hörs av snart igen

2008-12-30 @ 14:37:43
URL: http://zornitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback