To us

Tjoho, en lo klar till album nr 4! Eller nr 3 eller hur man nu räknar... Själva vigsel-albumet är den till iallafall och det är bara 4:e till det albumet så det ligger helt klart sist. Å nu när jag har scrappat de fyra fina bilderna som syster har redigerat så kommer det säkert dröja ett tag till innan jag gör en till... Det är såå mycket roligare att scrappa Erik-bilder av någon konstig anledning. Men det vore ju kul om de två bröllopsalbumen blir klara innan det blir skilsmässa! Ha ha ha.

På denna lo har jag använt mig av följande: Hjärtat som hänger i ett gem kommer från dagens blixt-visit på panduros rea! De två dekorationsbanden kommer från creative club, två olika månadspaket. Jag har fått en princesskrona på huvudet som är grungeboard målad med metallic-färg. Blomman är en prima och i mitten har jag faktiskt fäst.... Ett dekorationshjärta från en gammal strumpa som det gick hål på. Kom inte å säg att jag sparar saker i onödan - här tar vi vara på saker å ting minsann!! ;-) Uppe i högra hörnat är det 3 metallicstenar och så är texten och swirlsen rubons!
Detta är förmodligen årets sista LO, för imorgon lär man inte hinna med någon tror jag! Om inte... Det låter ju hemskt att jag måste vänta till nästa år med att scrappa!!
Gott slut!

Kommentarer
Postat av: jenny/e.j.m

Vilken fin lo.

Du tar väl med dig bröllopsalbummet....färdigt på nästa scrapträff och visar upp=)

God fortsättning

KRAM

Jenny

Postat av: Papsen

Jättefint! Ha ett gott slut på er själva. Vi hörs och ses snart. Puss

2008-12-31 @ 12:31:17
Postat av: Q

Kul idé med strumpgrejen, det blev en jättefin lo!

Du är kanonduktig!!

Stor kram & Gott nytt år!

2008-12-31 @ 13:01:17
Postat av: Maria

Läckert!

2008-12-31 @ 16:37:52
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback