Inget pyssel alls...

Nä usch å fy blä! Jag har haft så ont i ryggen i fyra dagar att jag inte har kunnat sitta ner. Har bara legat i soffan eller i solstolen ute och inte kunnat göra någe annat än att läsa... Tur att jag haft en bra bok att läsa i alla fall. Men det har ju inte blivit någe scrappat alls, himlans tråkigt. Har lite abstinens nu.... :-) Det känns dock som om det börjar vända nu så kanske, kanske kan jag pyssla lite ikväll! Satte ju upp målet om 2 LO:s i veckan så då måste jag göra en idag å en imorgon... Hmm... Häck väck fläck dumma rygg ont!!!

Kommentarer
Postat av: Krister

Och vilken bok är det då?

Postat av: Maiden

Krille: Läste ut "Svensk Maffia" i förrgår och "Dotter önskas" igår... Började på en ny bok igår kväll som heter "Drömfångaren" men jag har bara läst ca 30 sidor i den... Lycka till vilken dag det nu blir, +1 idag... Erik var +7!! :-) Kram

2008-07-15 @ 10:23:18
Postat av: Krister

Hmm, ok. Svensk Maffia... den kanske man skall kolla in.

Jo, vi ligger +1 idag... är lite orolig faktiskt, så ung och så olydig... hur skall detta sluta?!??!?! :)

2008-07-15 @ 10:35:30
URL: http://www.ahlesten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback