Det blidde en idag med!

Nu e jag inne i ett stim! Trots att vi varit på födelsedagskalas OCH haft en larm-försäljare hemma så hann jag med en LO! (Och nej - vi köpte inte någe larm av honom!  Däremot fick min käre make tummen ur ni-vet-vad och kollade upp andra alternativ och har tydligen skickat efter offerter! Heja)

Denna utmaning gick ut på att inspireras av denna skiss: Man måste alltså inte göra exakt som den ser ut men det ska synas att man fått inspiration av den!



Jag vred på skissen och gjorde lite ändringar - så här blev min tolkning:



Nu är det läggdags - det blir alldeles för sent när jag sitter uppe å pysslar på kvällarna... Men imorgon är sista dagen på jobbet innan jag e ledig i hela NIO veckor! Jäklars vad det ska pysslas i sommar!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får ta o skaffa internet på landet så jag kan fortsätta följa dina konstverk!

Postat av: Mor(mor)

Håller med föregående talare!!!

2008-06-19 @ 11:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback