Kvällens utmaning! (Och gårdagens...)

Jag är med i en crop! Närmare bestämt "Midsommarcroppen" på svenskscrapbooking.se och den pågår 13-22/6. Massa spännande utmaningar att sätta tänderna i - det är såå roligt!

Här är kvällens prestation från mig:



Utmaningen kommer från denna skiss:
 
Och så kommer gårdagens utmaning som löd så här:

Gör en layout där du använder följande - varken mer eller mindre!

3 foton
3mönstrade papper
2 cardstock
2 band
6 brads
Akrylfärg
Svart penna
Sax eller skärmaskin (ej digital)
Lim i alla former

Inga verkyg typ QK eller buggen är tillåtna!

Svår, men rolig utmaning! Och jag tror att jag fått med allt:


Kommentarer
Postat av: Papsen

Va fint, du är duktig du !!!

2008-06-17 @ 15:05:21
Postat av: Maria

Kanonfint ju! :-) Utmaningar e alltid roliga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback