Stansat vilt!

Nu e jag klar! Med sista bidraget i midsommar croppen! Som syntes i föregående inlägg så har jag ju stansat ut en del saker å här kommer resultatet:



Utmaningen här var att bara använda sig av utsansat å det var roligt! Ser ju ut som en reklam för Mc Donald´s!! :-) Nu ska jag packa ihop all utrustning å material å få med mig allt till landet! Min kära make jobbar kväll/natt tors-sön så jag hoppas på att kunna scrappa en del då! Om en vecka ska jag på scrapträff åxå så då lär det bli lite producerat! Det e ju värre med dator å internet på landet men vi kommer ju hem å vattnar å tvättar så då får jag passa på att uppdatera här med!!

Glad sommar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fiiiint! Man blir ju lite sugen på en burgare... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback