En oanständig tomte!

Ja visst ser han lite snuskig ut min son?

Mycket av materialet kommer faktiskt från månadspaketet från Jommas: Bägge de mönstrade papprena, bandet, metallramen runt texten "tomte" och journalingpappret. Sen är det lite bling i form av prickarna i ö och så embossade hjärtan samt en liten träknapp med en jul-ängel på. Till sist men inte minst så har jag ju sytt fast fågeln, vilket pill!! Har köpt mallar men åå vad lätt det är att dra sönder pappret! Hur gjorde du Jenny???


Hade hoppats på att göra en till LO ikväll men jag har huvudvärk och mår faktiskt allmänt skit så jag går å lägger mig i stället. Vill åxå passa på att ännu en gång säga: Jag älskar dig syster! Tack för att du finns!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Papsen

Det finaste jag vet är när mina två barn kommer överens och har kul ihop. Puss på er....

2008-11-30 @ 22:12:53
Postat av: Mamsen

Håller med papsen!

2008-12-01 @ 09:32:19
Postat av: Syster

Ja visst va det bra att Mamma och Pappa skaffade mig med?!?!? :-) Love you tooooo...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback