Fars Dag...

... är det ju idag. Å jag skulle nu egentligen varit hos världens bästa pappa och ätit middag men... Ibland får man inte som man vill! Å det blir ju alltid bäst när jag får som jag vill så jag förstår inte riktigt hur det kunde gå så här!  :-(
Naturligtvis så har jag gjort ett kort till min pappa men det får vänta med att publiceras tills han fått det!

Min son har ju åxå en pappa... Den stora frågan var: att få eller icke få... Och snäll som jag är: Klart han fick! Jag & Erik gjorde ett kort tillsammans:

Va snett det blev! :-o

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är stor både i hjärta och sinne...

Postat av: Din Far

Tragiskt att du (ni) inte kunde komma. Vi får ta det en annan gång. Man kan ju inte hjälpa att man blir sjuk! Ser fram emot ett nytt fint kort då. Puss

2008-11-10 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback