Omröstning!

Jepp, så sitter man här sådär lite "dagen-efter"... Ja inte e jag bakis alltså utan jag menar dagen efter en scrapträff! Det känns liksom lite tomt! Och jag längtar redan till nästa gång, när blir den Zornitsa? Tusen tack till dig för en (som alltid) super-duper trevlig träff. Och som vanligt åt jag för mycket... Himlans roligt är det i alla fall och på något konstigt sätt lyckades jag faktiskt producera hela 5 LO denna gång! Tänkte ha en liten "tävling" iform av en omröstning! Titta på mina senaste alster och lämna en kommentar om er favorit, gärna vad som var bra och vad som var mindre bra... Såå himla kul att höra vad andra tycker. (Min man säger ju att alla ser likadana ut...)

Här kommer bidrag 1:


Bidrag 2:


Bidrag 3:


Bidrag 4:


Å så bidrag 5:


Det var alles - själv tycker jag att jag har lyckats variera mig riktigt ordentligt, med allt från storlek på LO, foton, texter, tekniker och tillbehör. Men vad tycker NI??

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gungan är min favotir, be mig inte förklara varför bara. Puss!! Du är så himla duktig!

2008-11-23 @ 20:42:32
Postat av: Maria

Jag tycker mest om bilden där du o Erik gungar, det är mest "liv" i den. På andra plats kommer den med Pappa, den är "kärlek".



De andra kommer på en delad tredjeplats...

Postat av: Papsen

Ettan är ju klart överlägsen ..... puss, puss

Skojade bara. Gungan är nog bäst. Jag vet ju att Erik är en stor älskare av att gunga. Han kan ju gunga hur länge som helst.

2008-11-24 @ 09:59:14
Postat av: Micke

Snyggast motiv på den sista bilden tycker jag iaf

2008-11-25 @ 21:39:23
Postat av: Marie

Från Bagarmossens jury ser röstfördelningen ut såhär:

Marie ger 10 poäng till bild nr 5

Jonas ger 10 poäng till bild nr 1



Puss och kram

2008-11-27 @ 09:10:33
Postat av: Emma

Jag tycker att bidrag nummer 4 är det bästa. Det är levande bilder som kommer fram ännu tydligare med hjälp av de glada färgerna.



2008-11-27 @ 09:38:42
Postat av: VirreDIF

Hej

Jag tycker killen på bild nummer tre är jättesöt, men det har kommit nån smutsig fläck på hans tröja!! Går det att ta bort eller så!!

Kram

2008-12-07 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback