Skiss från scrapbooking mm

Hittade en skiss i tidningen scrapbooking mm som jag inspirerardes av i denna layout:



Jag skickade in bidraget till tidningen så nu får vi se om det publiceras! Man skulle ha med material lista oxå, den blev så här:

Bakgrundspappret är från Provo craft; Little princess hearts, det gröna med blommor och det rosa med prickar kommer från min "spill-hög" så jag minns dessvärre inte var de kommer från. Grön cardstock med stämplar från basic gray och seeds, cuttlebug hjärtan, punchinella, knapp, grön blomma från prima och en organza blomma ovanpå den, sen en blom-brad i mitten. två rosa brads på journalingen och två små nallar på ena cuttlebug hjärtat. Bokstäverna "Tillsammans" kommer från scrapparazzis webbutik och är av märket Beary patch.

Kortet är på min son som på bilden var drygt två år och hans kusin som är ett år yngre. De tycker verkligen om varandra! Texten på journalingen är:

"Ni är så söta tillsammans! Detta är ingen arrangerad bild- så här satt ni och tittade på tv! Jag hoppas att ni kommer finna lika stor gäldje och trygghet i varandra som den mellan era mammor."


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blir varm i hela kroppen.... :-)

Postat av: Mor

Jag med!!!

2008-11-09 @ 14:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback