Tävlingsbidrag - för sent! Morr...

Ja det är ju självaste 17! Här kämpar man och klistrar å har sig - heelt i onödan!! :-( Eller, helt i onödan e det väl inte men jag hade tänkt att denna LO skulle vara med i en tävling men senast 21:00 skulle man ladda upp bilden och jag blev inte klar förrän 21:40... Tävlingen bestod i att man skulle scrappa i rosa, svart och bling! Och det har jag ju iaf gjort:


Måste väl erkänna att jag inte har någon lo som handlar om Erik i rosa färger, trots att jag ser mig själv som en "könsrolls-bekämpare"! ;-)

Några närbilder:
 
3D-lack i blomman och stickles på swirlen!


Bling-bling!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jättefint! Du hade vunnit om du hade hunnit! Vilket rim va?

2008-11-17 @ 08:25:29
Postat av: Papsen

Synd att det gick på det viset - du hade säkert vunnit priset! Vilka talanger till föräldrar du har. Puss.

2008-11-17 @ 09:37:34
Postat av: Maria

Men vilka fina fotografier! Ser ju ut som du e värsta proffsfotografen... Kanonfina!!!

Postat av: Ulwa

Hej!

Vad mkt fint du har i din blogg. Gillar din rosa lo men jag förstår vad du menar, det är ju lite ovanligt att scrappa i rosa till en kille men dt fungerar för LO:n blev kanonfin.

Vi ses den 22:a!

//Ulwa

2008-11-20 @ 09:49:32
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback