4 album på en gång!

Jepp! Fyra album håller jag på med, eller faktiskt så skulle man kunna säga fem! Dumt å göra klart en sak i taget liksom... Album 1 är "Erik-albumet" å det är proppfullt så därför har jag börjat på ett andra album till honom! (Det är det som räknas som det 5:e...) Album 2 är BOM albumet å det kommer ju inte bli "klart" någongång utan tanken är att jag ska fylla på det allteftersom. Album 3 är från bröllopsfesten, det ska bli klart å är lite begränsat då antalet sidor i det albumet är fast. Har dock inte framkallat alla bilder ännu - eller fått dem, liten pik till Emma! ;-) - så det växer långsamt fram. Album 5 har jag gjort en lo till ikväll och det är vigsel albumet. Även det har ett fast antal sidor men jag har inte framkallat klart till det albumet heller... Det är tredje LO:n till det albumet och även detta kort är det min käraste syster som har tagit och redigerat! Fin-fint!!

Det roligaste med att ha fyra (fem) album att jobba med på en gång är att det blir stooor variation och det är faktistk himlans roligt!! Kvällens LO är lite snutti-nutti = inte alls min stil men ändå rolig att göra! Dold journaling har jag gjort här å det e ju himlans praktiskt! Framförallt eftersom det bara är 8x8 så ytan att skriva på krymper ju drastiskt!

(Man drar fram tagen som sitter bakom kortet, den är fäst i ett band...)

Kommentarer
Postat av: Zornitsa

Wow... många bollar i luften :) Blir det album nr 239 på scrapträffen om två veckor ;)

Postat av: Syrran

Du pysslar o pysslar... Skitduktigt! :-)

2008-10-10 @ 07:10:24
Postat av: Anonym

Vad hette det? Dold journaling??? Hokus Pokus... Hur som helst, det får heta vad det vill, himla fint är det och du är jättejätte duktig.

2008-10-10 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback