Duktiga, duktiga jag!

Ja jag har faktiskt varit himlans duktig idag, trots att jag har feber så har jag städat hela dagen!! Och jo, det behövdes... Vi pratar om min pysselhörna som av någon anledning växt och blivt nästan en pyssel våning! Så här illa såg det ut innan jag började städa:
   
Det som ska vara min pysselhörna under trappen.... I kaos skapar man eller??

 
Här ser vi hur det har växt och även tagit över gillestugan... Ni förstår att det tog ett tag å städa va!?

Men se hur fint det blev när jag var klar:


Ååå vilken härlig ordning - nu ska här pysslas! :-)

Så här ser det ut i gillestugan under allt skräp:

Bordet skall säljas, någon som behöver ett konferensbord??

Kommentarer
Postat av: Q

Men herregud! Hur fick du ihop allt? Du har många talanger du! hahaha

2008-10-05 @ 21:26:50
Postat av: Mor

Nu när det är så fint där kan vi väl sitta där på julafton.

2008-10-06 @ 09:11:53
Postat av: Papsen

Vilken skillnad, du är duktig du! Börjar få lite Knalleborgsabstinens - vi ses på tisdag. Puss

2008-10-06 @ 10:26:34
Postat av: Maria

WOW! Imponerande... Men du måste väl ha lite rörigt när du pysslar? ;-)

2008-10-06 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback