Hur tänkte han här?

Ofta slår det mig hur lik Erik är sin mor, i sättet... Han gillar rutiner, ställer gärna sina bilar i jämna rader, sorterar saker i storleksordning och tycker inte om att bli kladdig! Symetri och ordning och reda råder oftast. Men... Häromdagen köpte jag vattenfärger till honom och så skulle vi måla... Jag försökte förklara för honom att man måste göra ren penseln i vattnet innan man tar en ny färg men det funkade inte någe vidare...

Jobbig stund för mamman som sen fick stå och putsa till färgerna... ;-)

Kommentarer
Postat av: jenny/e.j.m

Hej!

Tack för igår...å trevligt ser fram emot nästa scrapträff hos Zornitsa. Det är lite kul att samma glada gäng kommer varje gång=)

Dina bröllopslo's blev så fiiiina, gillade framförallt den med silver bokstäverna (du fick av mig). Här kommer länken till skiss-sidan

http://pagemaps.com/, du kommer att hitta mycket där!



Må så gott!



//Jenny

2008-10-26 @ 13:33:35
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback