Nya skor, för det var ju faktiskt länge sen sist!!

Jepp, äntligen! Har faktiskt letat ett tag efter nya skor å inte hittat några som passat mig i smaken. Det är knappt att jag kan kalla mig skogalen längre, måste ju leva upp till mitt rykte! 7 augusti köpte jag skor sist och det är ju jätte länge sedan! Jag vill ju så klart ha flera olika sorter men har alltså inte lyckats köpa förrän i torsdags! Tilläggas skall då att jag t.o.m. satt å åkte in till en affär inne i stan där de hade annons på ett par jättesnygga converse basketkängor i skinn för halva priset, men... De var så klart slut! Faan vad arg jag blev! Annonsen var i en fredags metro och det stod att priset gällde fre-sön men naturligtvis med lilla klasulen "så långt lagret räcker"... Jag var där 14:45 på fredagen och de var slut!! Grymt dåligt!

Nu har jag dock köpt ett par i en helt annan modell. Ett par höga stövlar, för det måste jag åxå ha! :-)

Riktigt sköna är de åxå! Det enda lilla problemet är att de inte är i skinn och fötterna luktade väl inte direkt tuttifrutti när jag haft dem från 05:30 till 17:00... :-( Vill man vara fin får man lida pin heter det ju - men här får andra lida pin!! Ha ha ha

Kommentarer
Postat av: mia

Din skogalna människa :)....liknar faktiskt mina stövlar som jag köpte nyligen. Men tack o lov är mina i skinn....mmmm...lukta goooott :)

2008-10-26 @ 12:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback