Rosa prinsessa

Ja det är verkligen svårt att tro att det är mig själv jag beskriver i rubriken. Men faktum är att jag uppenbarligen en gång i tiden varit en rosa liten prinsessa! Hur svårt det än är att tro på idag... Undrar när jag slutade gilla rosa, om jag nu ens tyckte om rosa någon gång? Det kanske bara är en engångs företeelse att jag har en rosa klänning på detta kort? Men jag tycker nog att jag ser ut att trivas med papiljotter!!? Så till den stora frågan mina kära päron: vilket år är detta kort taget??


LO:n har legat ganska länge å väntat på att bli ihopmonterad för jag hade inga passande bokstäver... Till slut skrev jag för hand! Måste alltså köpa mera små bokstäver... Hmm... Aldrig kan man få för mycket scrappingsaker!! :-)

Kommentarer
Postat av: jenny/e.j.m

Tack för din gulliga kommenatr på min blogg=)

Jätte söt lo du har gjort,som en liten prinsessa.

Och visst är det så kan man få tillräckligt med scrapsaker? Det finns alltid ngt nytt man vill ha.

Vi syns på lördag, då får vi tillfälle att köpa på oss lite nya saker.



//Jenny

Postat av: Zornitsa

Vad synd att man inte kan klicka på bilden och få den större... för jag ville sååå gärna se den söta lilla prinsessa i rosa lite bättre... men jag får se den stora söta prinsessan på lördag istället ;)Jag har inte gillat rosa som barn alls men jag älskar rosa nu och det syns på de flesta av mina Lo's :) kram!

2008-10-18 @ 23:47:24
URL: http://scrapparazzi.bloggspace.se
Postat av: Susanne

Vilken jätte fin LO, jag förstår verkligen problemet med att ha för lite, fast på ett annat sätt..

Jag har hur mycket som helst, fast det är alltid fel saker... Så därför blir man så glad när man får chansen att "handla".....

Vi syns på lördag Susanne

2008-10-19 @ 09:01:34
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/
Postat av: Mamsen

Kan det vara från 80? Sött är det i alla fall!!

2008-10-19 @ 10:19:55
Postat av: Papsen

Jag tror också att du är runt 5 år - sååå söt !

2008-10-20 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback