Buketten

Jag har nu varit gift i nästan 8 månader så det är hög tid att börja med bröllopsalbumen! Jag har i nästan lika många månader haft 2 olika album hemma i storleken 8x8 - ett som jag ska ha vigsel bilderna i och ett som jag ska bilderna från festen i! Dags att sätta fart liksom! :-)
Här kommer den första, som dock förmodligen kommer att sitta sist i vigselalbumet!


Det är min kära syster som både tagit fotografiet och redigerat det - kanonläckert! Dessvärre så gick det inte riktigt lika bra för mig att återge färgerna när jag scannade in sidan... Jag har bara använt mig av svart och vit/silver samt den röda knappen men det ser ju nästan grönt ut... Hmm... Bokstäverna är thickers i silversammet, jätteläckra!

Tror att det togs uppåt 300 bilder när vi gifte oss så jag har bara några LO:s kvar nu...

Kommentarer
Postat av: Maria

Nice! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback