Alla dessa projekt

Jag e ganska bra på att påbörja nya projekt, just nu har jag ett par igång samtidigt:

Det orange är pågående DT uppdrag till Handarbeta, likaså den lilla braden i dynan... Till höger har jag övat med minimister och glimmer mist... De tre översta är olika tester med Tim Holtz masker som jag inte riktigt blir nöjd med... Öva, öva... Nu har jag i alla fall köpt tre masker till så nu kan jag öva ännu mera.... Ha ha ha

Nu är det enda jag behöver tid... En timme (minst) extra om dagen tack!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahhahaa...jaaa alla dessa projekt som man börjar med...man behöver verkligen minst en timme extra om dagen för att kunna avsluta dem. Maskerna är hur roliga som helst...lycka till med dem. Bamsekramar

Postat av: Maria

Nu förstår jag att du egentligen inte hade tid att kasta bort en hel dag och kväll på mig... ;-)

2009-04-20 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback