En jobbig LO

På gårdagens super-duper träff så gjorde jag denna layout. Jag är såå nöjd med att jag gjorde den igår för jag vet inte om jag klarat det ensam... Den handlar nämligen om min mormor som gick bort i november så jag börjar bara böla hela tiden... :-( Men på en träff med 80 personer så måste man ju bita ihop och därmed lyckades jag fullfölja projektet!

Så himlans söt min mormor var på den här bilden!! :-)

Suss hjälpte mig och tipsade hur jag skulle göra med vingarna som mormor har, jag har embossat med clearembossing på vellum:


Bokstäverna i ordet Mormor har fått lite clear embossing åxå:


Journalingen lyder som följer: "Min mormor bor i himlen nu... Jag är säker på att hon har det jättebra!"
Som sagt; jag är glad att jag gjorde den igår, jag gråter bara över att göra detta inlägg! Suck! :-(

Kommentarer
Postat av: Helene

TACK för att du gick på kursen! Så underbart skoj! Ja, smutsiga händer är bra ;-) Då har man lekt extra mkt och haft skoj s Kram på dig!

Postat av: Mamsen

Den är verkligen jättefin och jag är övertygad om att mormor har det bra.

2009-04-27 @ 08:20:46
Postat av: Maria

Jättefin! Vår fina Mormor... :-)

2009-04-27 @ 11:00:30
Postat av: Sophia / Kurrebo

Hej vännen!

Vill bara tassa in här och tacka för en jätteroligt lördag. Såå kul att träffa dig!

Vi måste se till att fixa en dt-träff snart, eller hur!



KRAM! Sophia

2009-04-27 @ 23:56:28
URL: http://kurrebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback