Retro

Denna LO är ett dt-uppdrag för handarbeta. Jag tyckte att pappret var såå 70-tal å ville göra en lo med 70-tals känsla.

Soffan e ju helt underbar!! Liksom min störtkruka... För detaljer, klicka
här!

När jag nu lade upp bilden här så insåg jag att jag nog redan gjort en liknande, eller vad sägs om denna:

Inte jättelik men det är ju brunt å orange... Å jag i störtkruka!! Ha ha ha... Och ja, jag vet! Många tycker nog att jag skulle behöva en störtkruka även i vuxen ålder... Så nu sa jag det själv så slipper jag kommentarer om det!? ;-)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan hoppsan

Har surfat runt hos dig, snacka om kreativ...

Jätte mycket snyggt och läckert...

kram Susanne

Postat av: Ulwa

COOL!

Verkligen glatt 70- tal.

Jag har oxå upptäckt att ibland har man liknande LO redan gjord i nåt album.

Ha det bra!

//ulwa

2009-05-02 @ 21:12:51
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com
Postat av: cattis

WOW!!! Verkligen läcker!! Och så 70-tal! =)

2009-05-09 @ 16:52:47
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback