Superduper mega Scrapträff med Handarbeta!

Tjoho! Idag har jag varit på scrapträff! Mega träff med Handarbeta, drygt åttio personer i samma lokal. Åttio lika galna scrappare som jag! Underbart!! Det var så roligt att träffa alla kända och okända scrappare. Bland annat så träffade jag Cath, Maggan, Viola, Carina, Ulwa, Veronica, Charlotta, mfl. Sen var det extra trevligt att träffa mina DT-kompisar, Anna, Suss, Sophia och Ylwa! Himlans trevliga brudar som gav mig massa inspiration!  Så himlans trist att jag inte kan vara med imorgon åxå...Till träffen skulle man skapa en namnskylt så man vet vem man är... Här är min:

Jag tippar på att det var ca 40 stycken som lämnade in sitt bidrag till en tävling där man fick rösta på den snyggaste/bästa... Två personer röstade på min! Å så glad jag blir! Inte för att jag vann utan för att ngn överhuvudtaget tyckte att just min var bäst av alla de fina som det fanns att välja mellan!! :-)

Jag var med på en kurs där jag gjorde en LO och så gjorde jag en LO till, men jag visar dem i morgon för nu är jag såå trött! Det har varit en fantastiskt trevlig dag! Tusen tack till Fia och Handarbeta! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Den va ju döläcker! Och verkligen DU! :-)

Postat av: Sannasmamma

Kul att ses =)

2009-04-27 @ 19:21:14
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback