Blogcandy & CC

Ja oj vad mycket roliga blogcandys som pågår just nu, dreggel... Har tänkt ha en själv så småningom men just nu vill jag bara vinna alla här:

1.
Bellamio firar att hennes blogg fyller ett år:

Ååå så mycket fint hon vill bli av med... Ge mig, ge mig! Hi hi

2. Camilla har ett blogcandy med en helt fantastisk väska som hon har gjort själv!



Å som om det inte räckte med den fantastiska väskan så är den åxå fylld med massa godis för en scrapälskare:


3. Metal_Minish som gör superläckra annorlunda grejjor helt i min smak har ett blogcandy:


4. Här är det Kaosmamman som har ett blogcandy och allt det här kan man vinna:



5.  Å här hittade jag ett "tekula-bloggcandy"!




6. Kort i fokus har en blogcandy där de lottar ut ett hemligt stämpelpaket från Cards of Maria!


Ja det var en hel del roligt jag har hittat va!? Förmodligen finns det minst lika många till där ute i cyberspace men nu måste jag själv vara lite kreativ nere i min pysslevrå - kan ju inte sitta här vid datorn längre! Och om jag har saker att pyssla med!! Dels så har det anlänt en hel del skojsigheter i min brevlåda den här veckan - gör ett inlägg senare med alla smaskigheter - och dels... så...

Igår kväll drog Cybercropen på Scraplyckan igång!
Jag har skrivit ut alla utmaningar å hoppas på att kunna göra så många som möjligt! Ska på scrapträff hos Zornitsa på Scrapparazzi imogon så förhoppningsvis hinner jag med en del...

Scrappa lugnt! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså... Du får ursäkta en totalt okunnig syster med vad är "blogcandy"?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback