La familja

Det är inte många layouter i mitt album från vigseln... Men äntligen har jag gjort en till, den sjätte? Bilden är tagen prexis utanför kapellet på Arlanda där vi vigdes - nyblivna herr å fru! :-)



Har gått lös med glitterlim å embossingpulver på det mesta! :-) Guldnätet satt på en champagneflaska som vi fick på bröllopsfesten - naturligtvis sparade jag det!

En stämpel med kärlekstexter som jag embossat i guld.


Bakgrunden är kugghjul från Tim Holtz. Först sprayade jag med brun glimmer mist å sen med svart! Embossade bokstäver - å jaa jag vet att La familja inte är en italiensk stavning - men jag tyckte det blev coolare så här! Lite Svitalienska... Eller?

Kommentarer
Postat av: Maria

Känns som hundra år sen...

Postat av: Ulwa

Hej!

Ditt bröllopsalbum måste vara jätte fint eftersom du är en så duktig scrappare :-) Din LO är verkligen speciell och då menar jag på ett bra sätt. Det är så många tekniker du ha använt och intressanta dekorationer vilket blir en annorlunda bröllops- LO.Det är roligt att arbeta med masker och sprayer för att det blir olika varje gång.

Hoppas ni mår bra.

//Ulwa

2009-08-15 @ 19:07:14
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com
Postat av: Papsen

Den var ju kanonfin! Du är verkligen duktig. Puss

2009-08-16 @ 13:43:12
Postat av: Mamsen

Jättefin!

2009-08-17 @ 08:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback