Prima för Handarbeta

Detta fantastiska papper från Prima med massa bling är det väl egentligen meningen att man ska färglägga själv!? Men, jag är ju kärringen mot strömmen så det gjorde jag alltså inte! ;-) Körde en helt svart-vit layot istället å tycker det blev himlans läckert! Kortet är på mig och min kompis Helena å vi har fått frågan ett par gånger om vi är systrar så därav rubriken!

Stjärnorna under fotot är clearstamps som jag embossat, en lite läcker detalj! Rubriken har jag stansat ut å därefter lagt ett lager med stickles över - lite svårt att fota men det glittrar faktiskt som sjutton! :-)

Blommor i massor! De vita har jag stämplat swirls på å sedan har jag bankat i öljetter och tillslut lite pärlfloss över det hela!

Material:
Papper PRIMA - Glitter - Arabasque
Prima blommor
Öljetter
Pärlfloss
Stämpel stjärna från serien rockstar - Inkadinkado
Stickles
Embossingpulver


Kommentarer
Postat av: zornitsa

Snyyyyyyygt!!! Vilken kul idé med öljetter i blommorna, har aldrig sett förut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback