Årets sista (?) julkort


Kort 1 å kort 2 här har bägge Inikido papper å Tim Holtz stämplar, men med olika upplägg!




Jag som inte skickat ett endaste hemmagjort julkort har ändå gjort 17 stycken totalt! Ha ha ha. Men nu blir det annat att pyssla med, tills nästa jul.... ;-)
*******
Idag har jag faktiskt varit hos Fia på
Handarbeta å suttit i hennes kurslokal å pysslat i nästan sex timmar! Har fått lite julklappsprojekt klart men inte allt... Att jag ska ge mig på så mycket saker som tar så lång tid... Tur att jag e ledig i SJUTTON dagar nu!!!!! Moahahaha!
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Sex timmar... Hujujuj! Du måste fått massa gjort! :-)

Postat av: Diana

Härliga kort! Gillar de lite ovanliga färgerna på det första kortet, men det skriker jul precis lika mycket andra! :)

2009-12-19 @ 18:15:59
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här är så mörkt så jag ser inte vad jag skriver. Men, det är jättefina kort och jag är avundsjuk på dig som är ledig så länge. Skulle jag oxå vilja vara. Kram!

2009-12-19 @ 19:55:05
Postat av: Karolina/karehed

Så snyggt med turkosa julkort! :-)

2009-12-21 @ 10:35:51
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback