Härligt med snö... Men...

Busskaos i Stockholm

Trafiken indragen


Vintervädret orsakar stora problem för kollektivtrafIken i Stockholmsområdet.

All busstrafik är indragen i flera av Stockholms ytterområden och det är stora förseningar i hela länet och innerstaden.

I Norrort, Huddinge, Botkyrka, Södertälje, Ösmo, Nacka, Värmdö och Ekerö är busstrafiken helt indragen just nu på grund av ”halt väglag och dålig sikt”, meddelar SL på hemsidan.


Tur att jag har världens bästa pappa som åker (med bil) å hämtar min son på dagis. Själv får jag väl se hur/när/om jag tar mig hem....
Ha det skönt i snökaoset!
Kram


Kommentarer
Postat av: Cath.

Jaaa, det är inte kull när vintern sätter klorna i Stockholmstrakten. Är så glaaad att jag numera har möjlighet att gå till jobbet. Jag har brottats många år med pendeltågselände och bussdito. Det tar mig en halvtimme men jag kommer fram i alla fall!:D

Postat av: Zornitsa

Jag hade tur idag... hann åka till jobbet innan de ställde in all trafik från Nacka... och så var trafiken igång igen när det var dags för mig att åka hem... men Sara kunde inte ta sig till skolan för hon skulle åka senare än mig!

2009-12-18 @ 00:10:39
URL: http://zornitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback