Spillbits layout

Efter alla ljuskorten så blev det en hel del pappersspill! Å jag e ju en liten hamster så jag sparar på allt... Vissa (Fia!) kallar mig snål men jag tycker jag e smart, hi hi. Jag tog massa små å större bitar å satte ihop lite hipp som happ - å så hittade jag en fantastisk bild på Erik julen 2006. Han första mötet med tomten! :-) Han ser lite chockad ut men det gick så bra så!

Den vita remsan som rubriken sitter på fick jag av Fia - hon retades å skulle slänga den då hon rev bort den från hennes layout - men tack å bock, den tog jag!! Rubriken kommer faktiskt från ett traderaköp av "Virredif", även det var nog 2006 eller kanske 2007... Som sagt, den som spar hon har! :-)

Jag har ju ganska nyligen köpt en hörnstans så det är så roligt att göra tags! Å cracklerock... Mmmm... Dock så kan jag tipsa om att om man använder distress ink å sen smetar på cracklerock innan det torkat så... kladdar det! Men jag tyckte inte att det gjorde så mycket till den här layouten - den undre är en TH-stämpel med tomte på å visst anar man det ändå.... ;-)
Kram


Kommentarer
Postat av: Carola

Vilket strålande sätt att använda spillbitar!

Postat av: Cornelia

Heeeelt underbar LO!!!!



Och värmeljuskorten här nedan... oj, oj, oj! Vilka fina grejer du gör!!!

2009-12-15 @ 10:46:12
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback