Bidrag till Scrappiz cybercrop - inte..

Scrappiz har cybercrop 18-22/2 å ikväll har jag gjort mitt första bidrag, trodde jag... Jag skrev ut en skiss som jag gillade å har gjort en lo efter, men... Nu när jag skulle ladda upp bidraget så läste jag att det skulle ha temat "min vardag"... Undrar om världens bästa svärmor tillhör min vardag? Det gör hon väl i och för sig men jag vet inte om det var så tanken med utmaningen var.. Hmm... Här e i alla fall lo:n, får klura på om jag ska lägga upp den i croppen eller inte!


Använde mig nästan bara av det jag vann i blogcandyt: 2 rosa cardstock, "together"-strip, vintage-bilden, rubriken, blommorna, 4 av de 6 banden och så duttade jag lite med liquid pearls! Innan jag började med lo:n så sprayade jag lite med glimmermist; "starfish" och så har jag chalkat kanterna och skrivit "världens bästa svärmor" med dymo.

Kommentarer
Postat av: Papsen

Vilket härligt par !!! Var rädd om henne :---)

2009-02-20 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback