Bullbakande sjukling

Har varit hemma å vabbat idag men så sjuk vet jag inte om grabben e direkt... Han har energi för oss alla så imorgon är det han som ska till dagis! Vi passade på att vara jätte snälla mot pappan som ska åka iväg imorgon. Vi har bakat ett lass bullar å alla får han ta med sig! Pluspoäng va!? ;-) Här kommer en hel kavalkad med bilder på min superbagare - scrollar man ner riktigt snabbt så ser det ut som en film...








Och ok då... Pappan får inte med sig riktigt alla bullar - jag å Erik har smakat å de var jättegoda! Men alla som finns kvar nu får han i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mors!!

Har något att ge dig från min blogg...

Susanne

Postat av: Maria

Mmmm... Med en så söt bullbagare måste bullarna varit godast i världen!!!

2009-02-04 @ 22:55:05
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Mormor

Blev det nån kvar till på lördag? Fast, jag ska ju inte ha nån i alla fall förstås...

2009-02-05 @ 08:12:25
Postat av: Papsen

Vad månde det bliva av denna kille ???!!! Puss

2009-02-05 @ 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback